Saturday, November 29, 2014

Bersua Tersua Mensua lagiiii

Assalamualaikum w.b.t.

Wahhhhh lamanya aku tinggalkan blog aku ni. Kesian dia kurang kasih sayang daripada aku. haha... Btw, ada ke yang masih ingat aku? hahah bajet pemes.ah blahhhh lela blahhhh  Rasa macam kekok nak menaip. Skill mengayat menjiwang mengutukkk menaip bercerita dalam blog macam dah hilang. Hahhhhh nampak tak memang tinggal terus kan..

Okay.. kali ni nak cerita sikit pasal diri aku. walaupun takda sape sape request. atau takde sape pun yang nak baca. atau yang baca ni memang dah kenal aku dah tak payah nak intro bagai kan. haa panjang lak. Sekarang ni aku tengah melanjutkan pelajaran. Kat mana? Cer teka cerrr teka... hahhh tak payah nak teka sangat  haaa...takda la pandai sangat. Aku study kat KUISAS je. Apa KUISAS tu? ha nama panjang dia Kolej Universiti Islam Sultan Azlan Shah, Kuala Kangsar, Perak. Apa? Ustazah? Kau jangan berani nak panggil aku ustazah. Aku ilmu kat perut pun tak penuh lagi. Ambil Diploma Business Administration. Sem 3 dah aku sekarang. Sebelum masuk Kuisas ni, aku study kat UIC, Melaka dulu. Apa UIC tu? hahhhh bukan u bende pun. Itu Unifield International College. Sekejap je kat sana. 3 bulan. Ambil CFP, Certificated Foundation Programme. Melaka, jauh... Waktu tu bercinta. Pakwe kat Ipoh. Payah nak jumpa. Aku jarang balik. kahkah sape percaya memang dia kencing berlari. Takda makna. Dah memang tertulis kot aku masuk Kuisas. haha. Alhamdulillah ye kawan kawan. emmm... Setakat ni jelah dulu. Nanti bila bila aku update lagi. Itu pun kalau ingat lagi password. ni pun tadi sikit punya payah nak ingat balik. Okay chawww..

No comments: