Monday, December 31, 2012

Reunion SKPP.

Assalamualaikum. Okay. Dah lama tak bercerita. Kelmarin (29 Dis 2012) aku join reunion sekolah lama aku, Sekolah Kebangsaan Pengkalan Pegoh. 5 tahun dah meninggalkan sekolah tu. Reunion semalam adalah reunion yang kedua. Kali ni nak kata ramai,takdalah ramai mana. Tapi boleh tahan lah kecohnya. Aku tak ingat berapa orang. Besar dah diorang. Aku teruja jumpa Nana, Amin, Adhwa, Razi. Masa sekolah rendah dulu boleh tahan ngam le dengan diorang ni. Yang lain pun ada. Fyna,Ana,Acap,Idwan,Syazwan,Fitri,Izzul. Perempuan tak ramai. :'( Tapi masa tengah jalan-jalan tu terserempaklah dengan dua-tiga orang yang tengah kerja kat situ. Opss..lupa pula. Kami ber-reunion kat Aeon St18. *situ je yang dekat*. Terserempak dengan Natasha,Shahril Imran. Baik kan diorang kerja. haha. Mula-mula lepak Wendy's. Lepas tu merayap entah ke mana. Fyna dah balik awal. Pastu Ana pulak balik. Tinggal aku dengan Nana je perempuan. Nana dah sah-sah jalan dengan buah hati dia,Acap. Takpalah paham. xD .Aku pun cepat2 la cop Amin. wakakaka... Amin ni masa sekolah rendah rajin bagi aku resepi kek. Haha. Aku suka buat kek sebab dorongan daripada dia lah. =D  Lepas jalan-jalan, semua yang tinggal setuju nak tengok wayang. Mula-mula Amin takmahu join. Lepas didesak dan diugut bunuh oleh aku (*k tipu*), dia pun bersetuju. Ramai nak tengok CZ12. Tapi disebabkan si Idwan dah tengok cerita tu..*actually semua cerita dia dah tengok* =.=  Kami pun setujulah tengok cerita animasi (*skema gila ayat*) YAK: THE GIANT KING. Ni aku cerita sikit pasal Yak ni. Setakat yang aku paham la.
Cerita ni pasal robot. Hanuman dan Tosakan ni musuh. Hanuman robot kecil yang ditugaskan untuk menghapuskan Tosakan,robot gergasi yang jahat. Diorang masing-masing dah lupa ingatan masa tersedar semula. Sedar-sedar je diorang dah terikat dengan 1 rantai besi. Sebab diorang taktahu asal-usul diorang sendiri, diorang dah jadi kawan baik. Akhirnya diorang dah ingat balik. Pastu apa lagi, pergilah tengok sendiri. Malas aku nak cerita kat sini. HAHA. Actually aku nak cakap, first time tengok Hanuman tu, aku terus teringat Razi. Muka dia macam Razi weyh. Kahkahkah. Tapi comel lah kan benda tu. xD.
Okay. Lepas tengok wayang,budak laki cakap nak pergi Botani. Aku tak join sebab aku takda transport nak pergi sana. Lastly yang tinggal cuma aku,Amin,Acap and Nana. Haaa... Merayap la kitorang. Tak larat dah aku. Bukan apa.. Tak larat sebab asyik gelak je. Amin kelakar dah sekarang ni. Yela,besar dah kan. bhahha.. Dah la. Banyak sangat dah aku taip ni. Cukuplah sampai sini. Nah gambar yang sempat aku ambil.

Acap baru sampai.


The Heroes of 6 Bestari 2007.

Inilah Razi. Muka macam Hanuman kan? hihi..

Yang kanan tu Ana. Yang kiri tu taktahu siapa.HAHA. Fitri k.

From left: Idwan,Razi,Adhwa,Amin. *Adhwa,mengapa kau sebegitu rupa gayanya?* :3

Amin. Sedang menjayakan pementasan teater Akulah Penjual Budu. K gurau Min gurau.

Err... Idwan ni kadang-kadang macam gayboy pun ada aku tengok. Kesian Amin woi. xD

Tudiaaaa.

Okay mereka comel.



Okay..cukuplah gambar tu. Gambar ada yang tak elok. haihh..jadilah. Kenangan. haha.

Sampai sini je. Minta maaf kalau ayat aku ada yang terbuat korang terasa. Peace yaww..
Tata.

No comments: