Tuesday, November 8, 2011

I'll Pray For All Of You !

Assalamualaikum....

okay..SPM 2011 dah nak dekat... 14 November 2011 ... *takutnya..takutnya* aku pulak cuak kan...kesah pulak... =D
malas cerita panjang.... Dengan ini saya, Nurul Laila Binti Abdul Fattah ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada kawan-kawan saya yang merupakan calon SPM 2011 *ayat takda yang lagi skema dah* >,<


Muhd Waqie aka Along.
hensem tak... xD *apsal aku tak pernah tau gambar ni wujud*
Goodluck deduck for ur SPM ye Along..HAHA


Haikal Ibnu Haruddin
Kawan yang sentiasa membantu. Senang bekerjasama dengan kau Kal. =)
Terima Kasih.
Goodluck!

Azharul Hazizi aka 'Abang Kita' ..ngahah
Nak try dia? kau tak nampak yang sebelah tu?hihikk..
Tak sampai setahun aku kawan dengan kau..*nada sedih..haha..cer tampar aku laju2*
Semoga berjaya.. =D


Haa..ni dia abang2 HOT sekolah.. =D
Mohamad Nazmi, Mohamed Hanafi & Farhan Norhisham..
korang HOT tu HOT juga.. SPM jangan lupa.. =P
Buat yang terbaik...

Mohamad Ridzuan.
dia ni......aku no comment la..haha..baru kenal tahun ni.. =)
chaiyokkk!! =P

5 Science 1. =)
Semoga Maju Jaya..ahah

Erm..kalau nak aku senaraikan seorang2, sampai esok pun tak habis..huhu..
5 Science 1, 5 Science 2, 5 Science 3, 5 Teknik 1, 5 Teknik 2, 5 MPV, 5 K...
hope korang buat yang terbaik ek... ^_^
tata abang2 ku~ byebye kakakku~ uwuwuwuuu....
I'll pray for all of you.. =)
terima kasih sudi buang masa baca entri ni..hihikk.. =)
tata..
*gambar tak keluar.sebab 'sumber' gambar dah takda.mohon maaf.

1 comment:

kyrul said...

goodluck to mereka tooo :D