Thursday, October 13, 2011

Aku Memang Macam Ni..

Assalamualaikum...
okay..aku memang jarang SANGAT2 update blog sekarang ni..kannn.....
sebulan sekali pun susah nak update... I'm busy u know... *sibuklasangat.sebenarnyamalas* >,<
kadang2 tu rasa macam takda mood la...bahan dah ada..tapi penyakit 'M' tu banyak sangat..huhuu..
lepas tu..taktau nak buat ayat..*mengalahkanjawabsoalankarangantaublogni* <,<
\aku memang macam ni/

sekarang ni aku tengah berperang...final exam melanda~ *sempatpulakupdateblognikan*
doakan aku boleh jawab dengan tenang ye... *walaupunakutakkantenangkalaujawabkimiafizikaddmathtu* huhu...
\aku memang macam ni/

okay la..ada masa,aku story2 lagi...*macamlahadaorangbaca* alamakkkk aiii~ =D

pssttt...aku rajin online FB je...rajin2 la add..*macamadaorangnakaddje* wallamakkk aiii..
\aku memang macam ni/

tata~

No comments: