Friday, June 24, 2011

Sukan Tahunan SMKPPI ..

Assalamualaikum...
kali ni aku nak cerita pasal sukan sekolah aku tahun ni..Sekolah Menengah Kebangsaan Kampung Pasir Puteh,Ipoh..bling2~~
tahun ni sukan sekolah memang lambat...kerajaan yang cadangkan...ikut je la kan..huhu
esok ialah hari sukan sekolah yang sebenar...selalunya,sekolah aku ada buat pra-sukan dulu..coiyy..sekolah lain pun ada buat jugak la laila..==''
malas nak bebel panjang..tengok je la gambar2 yang kat bawah ni..
acara yang aku sertai ialah....*bunyi drumm~ =P rejam lembing,lari 800m & 1500m ...tapi 1 pun aku tak menang..haha..gelak lah.. ==''

ni la budak yang menyumbang kekalahan kepada rumah Mahathir.. xD
~ABAIKAN~ >.<

Pesaing aku masa rejam lembing..eceh..dia nombor 3..^_^

Juara rejam lembing..jauh lembing dia rejam..aku taktau lah apa dia baca.. =P


Lontar peluru

Cuak(!) >.<

Biru..si juara 800m..huhu

Mr. Luqman & Mr. Saifullizan
semua ni aku ambil dari album Shafina Sofian ni..hehe...dia snap guna dslr 3kg dia tu.. xD

empunya camera~


dah la...aku malas nak letak gambar banyak2... =P
kalau nak tengok,pergi tengok kat album Shafina Sofian.. bling2~
haa...sebelum terlupa..tahun ni sekolah aku tak buat hari kokurikulum..jadi,kawad pasukan unit beruniform semua buat masa hari sukan...aiyaa...gementar~
tata~

No comments: