Friday, June 17, 2011

Rebah Juga Akhirnya.

Assalamualaikum...

aku nak cerita pasal semalam...semalam tak sempat nak update..penat woo..huhu..
semalam aku masuk acara larian 800m...penat.. T.T .. aku memang cepat semput..tapi sebab dah takda orang nak masuk,cikgu pun letak nama aku.. ==''
nak taknak,aku kena lari jugak...aiyaa...4 kali pusingan padang sekolah..siyes aku tak sedia langsung..dah tau dah..aku mesti kalah...suka sangat fikir negatif kan..padan muka! T.T ..selesai je aku tamatkan larian,kepala memang pening gila..*time tengah lari pun dah pening*..terus aku rebah kat tengah2 padang..HAHA..gelak lah~ ==''
pastu,budak2 PBSM suruh aku rehat bawah khemah..nama je bawah khemah..tapi tetap kena panas..semalam cuaca memang panas gila..lagi pening dibuatnya..aiyaa..ada lagi yang cedera..tapi aku yang paling teruk rasanya..effect kepala..padan muka..kena pulak migrain nak datang time tu kan...dah duduk jap kat padang..dah kena urut macam kat spa kat padang tu,aku pun jalan la pelan2 naik tangga pergi tempat basikal..masa tu buat perangai keras kepala..orang suruh rehat sampai hilang sakit,aku taknak..haa...elok je sampai dekat tempat basikal sekolah,aku rebah lagi sekali...macam drama korea pulak..heroin hidap penyakit sampai pengsan..*perasan  jap jadi heroin selama 3 minit! hehe*
aku baring je situ...berapa lama aku tak ingat..kawan aku tolong kipas2 aku..HAHA...1st time rasa macam tu.. T.T..nak balek rumah,aku kena jalan kaki pergi tempat bas..jauh jugak...turun bas pun kena jalan kaki jugak nak sampai rumah..mak aku cakap,kalau sakit,jangan layan sangat sakit tu..kena lawan..baru cepat sihat...betul jugak cakap mak aku... ^_^

cerita semalam,biarkan berlalu..cewwahhh..hehe..okay..petang ni kena pergi sekolah lagi...ada acara larian jugak...kali ni 1500m.. nak nanges aku...sob~sobb~ ..kali ni taktau la berapa kali aku rebah..huhu.. harap2 boleh tarik diri...wakakak...ape2 pun...chaiyokk biru!!! ngee~

tata~

No comments: