Saturday, June 4, 2011

Habis la..Makcek Kepoh dah Sakit~

Assalamualaikum....
sekarang ni cuaca dah tak menentu kan...kejap hujan..kejap panas melampau..bila dah cuaca tak menentu,kita sebagai manusia yang lemah ni dengan mudahnye diserang penyakit..kan3??? hehe..
sekarang ni aku kena sakit tekak...Allah kalau dia nak uji hamba dia,bila2 masa je boleh.. =)
redha je la...walaupun esok ada acara penting...
acara penting? (*erkk? o.O)
act,abang aku nak bertunang esok...so,kitorang (aku n family) kena pegi meminang la esok..haha..besarr dah abang aku..pooda ceitt! haritu kakak aku bertunang....alhamdulillah lancar... haiyoo....lepas ni diorang kahwin pulak..aku bila pulak la..*gatai!
harap esok pun lancar jugak...*tak sabar nak pegi jumpa kakak iparku yang cantek! poyo~
tak larat dah nak taip panjang2...
tata~

No comments: