Friday, June 10, 2011

Ape Nak Jadi la haiiii~

Assalamualaikum...
waaa...cuti sekolah dah nak habis...macam sekejap je..kononnye.. homework aku yang kimia ni tak siap2 lagi..HAHA....tak faham aku....kawan2 aku yang lain dah siap kot..korang boleh tolong aku tak?huhu..aku tak faham kena buat macam mana..... T.T

ni je yang aku mampu.. T.T

buruk nye kan? huhu....betul ke weyh yang aku buat ni? haahh...mind map ke ni? haahhhh...letih dah aku..tunjuk 1 je cukup la..sama je dengan yang lain..semua aku buat macam ni.. korang buat macam mana? tunjuk la kat aku..huuu..
bukak sekolah nanti confirm aku kena...kesian cikgu..boleh naik darah tinggi..hehe...kepada makcik pakcik diluar sana,jangan jadikan saya menantu anda.. >.< , o.O??

tu je la...takda apa dah aku nak cakap..
*berikan boooo kepada saya..padan muka kau laila..haha..==''

tata~

No comments: