Tuesday, May 31, 2011

Satu Cara Menghilangkan STRESS Bersama Budak Kepoh~!



Assalamualaikum...korang mesti pernah dengar perkataan stress kan? lagi2 time cuti panjang ni..mesti ada yang stress sebab kena buat homework yang bertimbun tu kan?haha...tak baik stress memanjang...boleh hilang seri di muka tu..*kononnyer..kalau tak solat ,ceria macam mana pun,tetap tak nampak seri..kah3...opss...

okay..aku ada satu cara yang boleh menghilangkan stress korang...hehe..

bahan wajib ada : cermin muka..hehe..

mula2....masuk ke dalam bilik atau tak kisah la kat mana2 pun..asalkan korang bersendirian..lepas tu keluarkan cermin..lagi besar cermin tu,lagi bagus!
then,tengok muka korang dekat cermin tu..senyum la sepuas hati..senyum je walaupun hati tak ikhlas nak senyum...sambil senyum tengok cermin tu,katakan ''wah..cutenye muka aku.''
abaikan jerawat yang ada pada muka  masalah yang korang hadapi tu dan teruskan memuji kecomelan wajah korang...kadang2 kita perlu memuji diri sendiri tahu! dijamin cara ini memang berkesan...

Amaran keras : Jangan amalkan selalu..sebab TAK BAIK MENIPU DIRI SENDIRI... haha..

selamat beramal.. xP
tata~

No comments: