Monday, March 14, 2011

Saya Pelajar Tingkatan 4~

http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/2011/03/sahabat-blogger-pelajar-sekolah.html

ni la gambar kami...ciplak dari fb kawan..xD actually ni pic tahun lepas..kenangan terindah masa lawatan form 3..walaupun terpaksa menunggu selama hampir sejam! =.=''

saya bersekolah di mana??wah...BACA BETUL2 ye...sekolah saya namanya SEKOLAH MENENGAH KAMPUNG PASIR PUTEH , IPOH..yeahh...saya sangat BERBANGGA dengan sekolah saya! poyonye aku ni..haha 
HEYY! INI KAMPUNG BUKAN SEBARANG KAMPUNG..INI KAMPUNG JAGUH KEBANGSAAN TAHU!hahaha....

matapelajaran yang saya minat??saya suka ADDMATH!! percaya tak?? percayalah....walaupun subjek tu selalu buat kepalaku pusing >360 darjah dan mengecewakan saya waktu exam , tapi saya tetap ''suka''! huh¬! orang cakap kita kena minat benda tu..baru boleh jadi senang.. ouh..jujurkah aku??hoho =.=''

kenangan manis?? makan sambal nasi lemak yang manis sangat kat kantin sekolah...tertumpah gula la tu...HAHAHA!! ... ermm...apa ye...banyak la...salah satunya..dapat wakil sekolah dalam acara kawad & pergi kem kenaikkan pangkat...kem ketinggian fizikal takde ke?? =.='' hehe...selain tu , saya berjumpa dengan seseorang yang memberi kesedaran pada saya tentang ERTI KAWAN...hee¬ tapi dia dah habis sekolah.. =.='' ..apa2 pun..terima kasih banyak2 kat dia... =)

itu sahaja...sudah baca harap komen..huhu...tapi jamin sangat takde sorang pun yang akan komen..huhu...
tata¬

4 comments:

pRiNCe said...

prince dtg mlwat...entry yg bagus..:)...jom join contest kat blog prince..hadiah lumayan...

Si KecHiK BerKaCa MaTa said...

thnx mlwat sini .. :)

Si KecHiK BerKaCa MaTa said...
This comment has been removed by the author.
makhfi said...

Cikgu singgah sekejap. Jemputan khas ke blog Cikgu BMSPM.