Sunday, February 27, 2011

Tag~~Aku Jawab Terus Semua Soalan la.. xP

Dah lama aku taip pasal ni...cuma baru sekarang nak publish post..bersawang dah aku tengok..hehe..

Aku sekarang ni dah tak boleh online selalu...kalau nak online pun,curi2 maa...hehe...so,aku jawab je la terus tag si Adib tu....soalan 1 & 2 aku dah jawab kan...ha..ni soalan2 seterusnya..hee~

Day 3-Your idea of the perfect first date=idea of the perfect first date??erm....apa erk??no idea la sayang..haha

Day 4-Your favourite photograph of your best friend
=wahh...photo of best friend?? banyak kot..haha...tapi takpe la..aku letak kat sini 1 je.. xD

peace~!

Day 5-A picture of something you want to do before you die
=ermm...mengharapkan yang terbaik...aku mahu memecahkan tradisi keluarga~!! yeahhh! hahaha..(poyo~ xP)..ada lagi satu...tapi biarlah ia menjadi rahsiaku dan ibu bapaku...wahahah.. =D

Day 6-A photo of an animal you'd love to keep as a pet
=ha?? eh...takada pun...sebab kadang2 hidung ni alah...HAAAACHUMMMM!!...wahaha

Day 7-Your dream wedding
=my dream wedding..?fulamak soalan dia..xD..aku mengharapkan majlis yang simple tetapi meriah...kalau boleh,tak mahu bersanding! TAK MAHU!! nikah sahaja sudah cukup.. =) ... kesian kat siapa2 yang jadi suami aku nanti..haha

Day 8-A song to match your mood
=lagu yang korang tengah dengar ni la.. =D

Day 9-A photo of the item you last purchased
=haa?? erm...apa erk? lupa suda.. xD

Day 10-A photo of your favourite place to eat
=aku selalu kalau pergi makan , yang aku tau melantak je...tak sempat nak snap2 pic...wahaha
buruk lantak betoi...ngehehe..

ok la....ni je yang aku sempat jawab...soalan lain , nanti2 aku jawab yerk...ok..tata~

No comments: