Monday, February 7, 2011

Manusia...manusia... ='(

apa jenis manusia la....tak boleh ke tengok orang bahagia....asal orang bahagia je,mesti ada je pengacau....kesian kepada si mangsa....

tu la...adat kat dunia... manusia ni....baik pun salah..jahat lagi lah salah...hurmm....

kecik lagi dah pandai guna2 orang....pastu dah pandai cakap bab2 perampas ni....boleh pulak mengaku lelaki tu dia punye....''hoi perempuan...hang tak malu ka? pi mengaku hak orang tu hang punya....apa jenis manusia la hang ni....takda otak ka''...huhu..
wat malu kaum hawa je....aiyarkkk....


geram giler aku dengan ''anto'' uh....memang antoo la budak tu...haish....

ermm....malas aku nak taip panjang2...kepada yang jadi mangsa tu...sabar je la...ramai yang menyokong korang....Insyaallah perbuatan budak tu nanti akan dibalas... =) sama2 la kita semua berdoa... =D
tata~

No comments: