Sunday, February 27, 2011

Kawan2ku Dan Hindustan.. xD

lain macam je tajuk tu kan..hehe....

tak sangka pulak aku...rupa2nye ramai kawan aku yang minat tonton cerita hindustan...hahaha....ada yang nak AMBIL PENGALAMAN DARI CERITA TU.....ada pulak yang NAK DENGAR LAGU JE..hehe....
sesiapa yang terlepas tu macam menyesal je tak tonton cerita tu...termasuk aku..haha ..tapi takpe..minggu depan ada lagi..setiap hari sabtu ada cerita tu kan...ngehehe...

kat Malaysia ni kenapa tak ada pulak orang buat cerita macam tu ehh??boleh promosi lagu dan tunjukkan bakat menari tu kan... xDD
tapi aku rasa kalau orang Malaysia terutamanye melayu berlakon dalam cerita macam tu kan , aku tutup tv kot..ye la...tak sanggup aku tengok diorang menari...hahaha...kalau nak promosi lagu pun , buatlah cara lain.. =D

ok la...renung2kan & selamat beramal...wakakaka...
tata~

No comments: