Tuesday, February 22, 2011

I'm Sorry Teacher~!! :'(

aku taktau la kenapa dengan hari ni...rasa macam sengal giler... =.=''
kat sekolah tadi kan...ade je benda tak kena...time tkj(teknologi krjuruteraan) la...kena gerudi besi tu...semangat dah ada dah...tangan pun dah pegang kuat2 besi tu...tiba2 time aku nak stop gerudi,mesin gerudi tu buat hal...tersekat pulak besi aku tu kat mesin tu sebab tergerudi sekali lapik besi tu...pastu aku ada nampak asap keluar dari mesin tu...cuak giler dah aku...dan dan la pulak cikgu ada sebelah aku masa tu....ntah bila dia datang aku taktau la...nasib baik dia tak marah..mesin tu pun sihat je..hehe...ala cikgu..biasala perempuan mana biasa wat keja2 macam tu... =P..
ok...selesai pasal tkj..
pasal sorang cikgu ni pulak....haihh..nama pun cikgu..kalau aku tak tolong kang,kecik ati dia+aku dapat dosa..tapi bila dah tolong,jadi lain lak...
macam ni......tadi nak balik aku call mak aku suruh ambil aku dari sekolah..mak aku cakap dia nak hantar adik aku tusyen dan dia tengah lalu depan simpang sekolah...memang dah dekat giler dengan sekolah la...aku pun lepas letak je tepon tu,kelam kabut la naik atas ambil beg...naik tangga tu skali langkah tiga anak tangga aku lankau...sampai gak kaki aku ni..haha dan dan pulak ada sorang cikgu ni mintak tolong...dia suruh aku panggil sorang budak 5Sc1...haihh...cikgu tak nampak ke saya macam dah kena kejar hantu ni....huhu.. :'(
sampai kat kelas,aku nak ambil beg dulu..tiba2 pulak pintu kelas takleh bukak...berlari le aku mintak tolong..nasib baik kawan aku dari kelas sebelah boleh tolong...pastu alang2 dia takde kerja,aku cakap la ada cikgu ni nak jumpak sorang budak 5Sc1...aku cakap la yang cikgu tu tunggu lama...pastu aku terus cau...mak aku dah sampai kot..huhu...otw aku turun tangga,aku nampak cikgu tu..muka masam je....aku agak,mesti dia ingat aku tak panggil budak tu..huhu....salah aku ke?? :(
hmmm...apa boleh buat..benda dah jadi...
habis la aku esok....mesti kena dengan dia..sebab dia ada ajar 1 subjek kat kelas aku...huuu~
tata~~

2 comments:

aty_aimi said...

oo..ko arr punce aq dpt malu tau..huhu..
ko tau x..fiqah sroh aq gi pgl dak tue..tgk2..dh d pgl tau..huhu..sian aq lorhh....malu..malu..XP

Si KecHiK BerKaCa MaTa said...

lorhh....cikgu tu arr punca...suh aku pggil...pastu suh org len pggl gak...ngeng~ hehe