Sunday, February 27, 2011

Blog yang Menjadi Inspirasi , Panduan & Minat Untukku~

semua blogger mesti ada punca yang menyebabkan dia mewujudkan blog sendiri kan??(ape yg aku cuba cakap ni??haishhh..hehe)...jadi , aku pun begitu juga...

ok....untuk aku...mula2 aku nak mewujudkan blog sendiri sebab aku nak coretkan kisah2 suka dan duka yang aku hadapi dalam kehidupan seharian..dengan cara ini , aku harap kenangan2 yang mengalir seperti air tu takkan hilang begitu sahaja..kecuali kalau aku sudah tiada di muka bumi ini... atau aku lupa password aku.. =.=''
hahaha..(skema giler ayat aku kali ni kan...ngehehe)..

nak tau siapa PUNCA?? haa.....dia ni lah... Mr Luqman ....ahahah...(perlu ke aku mention nama dia ni???)
aku rasa perlu...sebab dialah PUNCA aku berminat untuk mewujudkan blog....segala kisah2 yang dia coretkan aku ikuti..dan blog dialah blog pertama yang akan aku terjah bila aku online! ngiahaha..(*kantoii)..cara penulisan dia yang matang telah memberikan idea kepada aku untuk wujudkan blog aku yang usang ni haa... xD

okay...lupakan pasal Luqman tu kejap..ahaha..blogger yang kedua dah tentulah Encik Ben ...blogger mana yang tak kenal beliau kan....kalau tak kenal , maknanya korang bukan blogger sejati la tu...wahaha....beliau selalu memberikan nasihat2 dan tips yang berguna untuk dimanfaatkan oleh blogger2 Malaysia..luar negara pun ada jugak kot..ngehehe..terima kasih Encik Ben!!!

ketiga...setiap kali aku online,aku mesti bukak blog budak2 ni...merekalah Miss Muna Rahimah & Miss Fyna ..blog mereka yang ceria dan menarik membuatkan aku rasa lebih tenang...btw...mereka juga banyak memberi tunjuk ajar kepada aku untuk menggodek blogku ini..haha..

akhir sekali..blog2 yang selalu aku usha ialah blog milik En Waqie , Miss Zati & sebuah lagi blog yang sudah di delete oleh tuan blog tersebut..huhu...

actually mereka semua kawan2ku..(kecuali Encik Ben..dia sifuku..=D)
korang boleh lah usha sekali...(macam ramai je yang usha blog aku ni..haha)..

kenyataannye di sini..aku bukan nak membodek...tapi sekadar mahu berkongsi apa yang aku rasa.... =)..
tata~   

2 comments:

kyrul said...

blog ky x
:(

Si KecHiK BerKaCa MaTa said...

@kyrul
sape kata x? org ade je tgk tahu.. :)