Wednesday, February 2, 2011

Action Camen!! Bertukar~!!! xD

hai semua....macam apa yang korang nampak sekarang ni,ni la rupa baru blog aku....licin tanpa jerawat...haha...
setelah bertahan beberapa lama dengan skin yang lama,kini blogku sudah bertukar 'kulit'...ngiahaha...skema je ayat aku kan...hoho...
ok...mula2 aku nak tukar ni,aku mintak tolong muna..tapi tiba2 ada masalah teknikal sikit dengan blog aku ni...jadi,kenalah tanya kat fyna...sebab skin sebelum ni dia yang letakkan...hehe...pastu,dia settlekan...tadi dia letak corak lain...ok jugak..cerah & terang warnanya..tapi aku rasa nak tukar jadi gelap..dan....ni la hasilnya..huhu....

buruk? ok...tak kesah la korang nak cakap apa...kritik la..tapi,tolong la jangan kritik belakang2....huhu..tinggalkan la comment korang kalau rasa2 aku kena ubah apa yang patut....yela...aku masih baru lagi..baru la jugak walaupun dah 3 bulan..haha.. banyak yang aku taktau...jadi,tolong2 la apa yang patut erk.. =)
jasa baik korang amatlah dihargai.. =D
ok la...sebelum aku terskema lebih2,baik aku stop sampai sini je..karang korang jugak yang bosan...hehe..

renung2kan & selamat tinggalkan komen.. xD (tak kesah la nak bagi komen kat mana pun...asalkan ada... xP)
tata...

No comments: