Tuesday, January 25, 2011

Very Tired~!

semalam (24/1/2011) macam2 jadi...runsing tau tak..huhu...
nak tau sebab ape?? ok....1st...pagi2 dah pening kepala belajar ADDMATH atau bak kata Eykal,ADD ME MAD...huhu~ pening oo nak faham....cikgu pulak ajar laju giler....macam kereta api laju tu.. =P
bukan aku sorang je tak faham...tapi,1 kelas kot..jenuh jugak la kitorang nak faham... ='(

2nd....masa rehat....aku taktau pulak aku kena bertugas semalam....aku pergi bilik guru jap...pastu Cikgu Azizah suruh letak kalendar kat koop...aku pun pelik la...nape dia suruh aku??huhu...ok...pastu aku pun dengan tekedek kedek pergi la kat koop tu....mula2 aku tak masuk..aku tengok dari luar je...nampak dah ada ROTIIIIIIIIIIIII~!!hahaha....lama aku tunggu roti koop ni...hehe...ape yg special nye tah la....hoho...
aku pun masuk la...ingatkan lepas letak kalendar tu,aku nak terjah la roti tu....tapi rupanya aku kena bertugas....kenapa aku taktau pun~??!!huhu....ok..fine...aku pun jalankan ler tugas tu dengan penuh dedikasi dan semangat...(padahal harga pun aku tak hafal lagi..hehe) ramai giler yang datang nak beli...dah la duit syiling tak cukup...adoiii... =.=''
kelam kabut aku ooo....mula2 aku dengan Sani je...pastu datang la dua orang lagi superhero budak koop tolong sekali...huhu~aku sorang je perempuan~ =___________=''

3.....masa TKj(Teknologi Kejuruteraan).....kitorang kena mengecat pulak....rasanya takde dalam sukatan pelajaran pun....huhu...cikgu mintak tolong.....dengan rela dan sukacita plus terpaksa ,kitorang tolong la....aku kena cat dinding yang ade perkataan ape tah,...disebabkan masalah ketinggian yang aku hadapi,aku kena la guna tangga... =.='' ....orang lain just cat pintu...cat tingkap...diorang ramai2...aku je sorang2 sesat kena cat kat situ...sakit tengkuk ouhh..habis kena tangan...nasib baik senang tanggal..huhu~ pastu orang lain semua dah balik...tinggal aku sorang2 cat benda alah tu....aiyoo....malangnye nasib.... =(

4......petang2 ada latihan merentas desa...latihan la sangatttttttt...last2 tak jadi...sebab cuaca hujan....bagus pun....badan aku tak larat...kepala pun pening2...aiyaa.....tapi baju & seluar aku habis basah....tempias hujan kuat oo.....takpe la...HUJAN RAHMAT orang kata.. =)

lastly...balik rumah tak dapat nak lepak depan tv...sebab ada tetamu datang.....aku lepak dalam bilik je la...tengah syok baring2...tiba2 ada mesej masuk...mula nak marah la...ye la...aku nak rehat,kacau2 bg mesej lak... =.='' .... tapi bila tengok si dia yang hantar....terus tak jadi nak marah....pasal ape tah,aku pun taktau...huhu....

ok la...aku rasa cukup la tu....lenguh dah jari aku ni....hehe.....tata~
renung2kan & selamat beramal...wakakaka...


*sambil2 menaip ni,aku dengar NajwaLatif  ni menyanyi....best ouww....baru ade feel...hahaha xD

No comments: