Sunday, January 23, 2011

Pendapatan Lumayan???

aku baru baca newspaper tadi....ketinggalan aku ni...dah nak masuk esok hari baru nak baca...haha...ok la dari tak baca langsung kan...ngehehe!
kat situ ada tulis pasal blogger yang dapat pendapatan lumayan...dengan cara apa?? mestilah dengan iklan NUFFNAG tu kan...hehe...perghh...ade yang cecah beribu-ribu ringgit sebulan...naik semangat aku...jadi mata duitan sekejap..haha!
macam best je kan....senang2 dapat duit...ye la...just duduk diam2 pastu taip2 apa yang terlintas kat kepala...pastu nanti ada la duit masyuk ble dah post entry tu....emm...tapi cuma berkesan kat orang yang dah ada ramai follower la.....setakat follower yang macam aku ada ni...tah bape sen je la....huhu~
kalau aku yang masih bersekolah ni dapat banyak tu kan....emm....macam2 aku leh buat....nak beli apa2 guna duit sendiri je...takyah susahkan ayah aku nak bagi duit kat aku....hehe...
tu je la aku update kali ni...
renung2kan dan selamat beramal...wakakaka...



*aiseh.....'duduk atas duit' je la aku kalau impian jadi kenyataan..haha

No comments: