Wednesday, January 26, 2011

Ouhh~ Surat Drpdmu Sayang~~

Wahh.....hari ni pun sama je macam hari2 sebelum ni...huhu.. =.=''
tapi aku malas nak cerita....hehe.. =P

tapi ada sesuatu yang special hari ni....aku dapat SURAT!! jeng~ jengg~ jenggg~ ngiahahah... xD ...
yang TERSAYANG bagi....auuww~ hahaha....
actually dia bf aku....hehe...haa~!! fikir lain dah tu...haha.....bf yg bermaksud BESTFRIEND! not a boyfriend ok! hahah...pe barang men tulis2 surat bg kekasih zaman sekarang ni...no class gitu..wakakak!!

gedebuk~! kan dah terkena...wahahaha.....i like it...sometime....hehe
Najihah Abdul Kahar yang bagi..ehehe..sape 1 sekolah dengan aku,kenal la sapa dia ni...kalau korang nak tengok dia,ada kat post aku yang lepas2...pi la cari kalau rajin...gambar dia pun ada sekali...mehhehe...

bukan kitorang takda phone...tapi,biasalah.....nak lepas rindu...malas nak mesej2 calling2 ni....membazir..baik guna kertas....boleh tulis panjang berjela...wahaha.. =P (kepoyoan terserlah..haha)

dia pindah sekolah tahun ni....sedih weyhh...kawan2 baik aku tahun lepas semua pindah....diorang nak sambung arab tinggi....diorang ada ajak aku...tapi aku takmau...tak sanggup nak belajar arab dah.....rugi kan...huhu~ bukan apa...aku rasa aku tak boleh...huhu.. T_T
diorang dapat A dalam subjek tu masa PMR haritu....memang layak sambung la....aku???hmm...kalau layak pun,aku takmau...huhu....

ok la....ermm....dia bagi surat kat aku cerita keadaan dia kat sana macam mana....macam jauh je pindahnye..haha.. ingat jugak dia kat aku.....hehe...

alloooo kawan....sahabatmu kat sini tak pernah lupa kau la......ngiahaha....siap buat karangan English pasal kau tau tak....hee~~

k lah...takmau membebel panjang....malam ni siaplah...aku balas surat dia panjang2....biar dia penat baca..hehe...
Tata~

2 comments:

Haezzah said...

tak pe jgn risau...awk akan dpt lagi beribu kwn baru....hehe

Si KecHiK BerKaCa MaTa said...

hehe...insyaallah.....
tapi..kawan sng dapat...sahabat yg payah nak dpt....kan...hehe...
thnx yer.. :)))