Sunday, January 23, 2011

Maxis ni laaaaaaa~

hari ni ramai yang bengang dengan Maxis....aiseh...asyik nak wat hal je....harap je murah...tapi mesej sampai tak habis.. =.=''
kadang2 aku tengah calling2 dengan kawan,boleh pulak terputus...bengong betoi..habis feel aku hilang...wakakak.. xD


aku pun tengah bosan ni...nak ajak orang mesej,takut ganggu lak...yela...esok kan hari isnin...sekolah weyhh...huhu...
semalam ada orang bagi,aku tak balas..huhu...yela...macam mana nak balas kalau dah aku tido kan..hehe....
sorry la yer kat korang..huhu....

*mood penulis tengah tidak tenteram...antara sebabnye dia merindui 'seseorang' & keadaan yang terlalu bosan serta mendap baginya...huhu...(ayat skema habis.. =P)

No comments: