Saturday, December 18, 2010

Whooo...Whaaa....Wheee....haih...Bising laa!!

Haa....tengok tajuk pun dah faham kan...? Giler sakit telinga aku ni haa..nak tau sebab ape? sebab BOLA la...sekarang ni kan tengah sengit perlawanan Vietnam dengan Malaysia kan...aku malas nak tgk..sebab takde pemain yang ensem2 minat nak tengok...huhh..
harini semua abang aku ada balik..memang diorang 'kongker' la tv tu...aiyaaa....
bising dowhh..diorang sibuk sorak2 sokong2 kat sini...dah gegar dah kepala otak aku ni haa...nak sorak2 sokong2 pi stadium la weyh..(ehh...yg ni pnye lawan kat stadium vietnam laa...takde duit la tu..hehe)..aku nak ber-blogger pun tak aman..haihh...
sebagai adik yang 'kechik',aku ni kena banyak sabar la..kang lawan kang aku kena balik..aiyoo...

hmm..tu je la..macam ni la suasana kat rumah ni kalau tiba musim bola..haha..
tu jee.. daa~
*psstt..tak tahan aku...rasa nak baling kerusi je..adoishh..~

No comments: