Monday, December 20, 2010

Terkena Dekat Batang Hidung KAU Balik..huh~

harapkan pagar..pagar makan padi...ceiss....sanggup kau buat begitu pada aku..~
Cewaahhh..hahaha..ayat je tu..jangan pikir lain plak..hehe...

Hadoihh...korang nak tau tak...? semalam ada sorang hamba Allah ni punyer la...haiihhh...boleh hilang sabar aku rasa..huhu.. dia marah2 aku...sebab benda kecil...adoii...sakit hati tau ..huhu....aku buat benda tu pun sebab taknak susahkan dia..last2 aku balik yang dia marah...heishh...dia panggil aku keling sebab benda kecil tu??!! Ggrrr~!

Tapi..tu la...lain kali jangan cakap orang... Hari ni pun dia ada janji benda yang sama macam yang aku cakap tu...last2 dia tak tunaikan...jadi,siapa yang keling sekarang ni??huhh...tak kesah la keling kew ape..tapi,apa alasan dia pulak ha?? huh..~

haa....kalau KAU baca ni....harap KAU faham la ye...aku nak jaga hati KAU pun salah ke?? KAU pernah jaga hati aku? aku rasa tak ada pun..asyik nak cari pasal dengan aku ada la...jadi taknak bersyukur lagi ke ha?? Sorry la kalau bahasa aku kasar kat kau...tapi..harap KAU faham la apa aku rasa yerk...hmmm...huhu~

No comments: