Saturday, December 18, 2010

Kontest Blog Terkemas...

wahhh..contest lagi larh...haha..
ni haa...>>


haa...nampak dah kan...kalau tak nampak jugak taktau la nak buat macam mana lagi..hehe..
ni pun sebab kawan aku tagged kat blog aku...aku dah baca sebelum ni,tapi aku buat bodoh taktau je masa tu...hoho...ni aku masuk la jugak sbb kawan aku dah tagged kan kat aku...ngee~...blog aku ni pun bukannye kemas sangat...semak dah aku rasa..macam2 aku edit..hehe..nak tau syarat2 dia macam mana? korang klik dekat sini>> Syarat2 kontest ni ..haa...meh la join.. =)
aku tag kan balek kat 3 orang budak comel.. =D >>
  1. Encik Eykal :)
  2.  deqyie.blogspot.com :D 
  3. Encik Waqie ;)

2 comments:

sAya hiJo said...

nurul join ke kontest ni...?

Si KecHiK BerKaCa MaTa said...

ha'a.....tu kan dah tunjukkan sy join.. ;)