Friday, December 31, 2010

Cepatnya Masa....~

Haihh....2010 bakal melabuhkan tirainye..ecececee...skema je ayat aku ni..hehe
2011 akan muncul...masa taun 2010 ni,banyak suka duka yang aku lalui...
bila kenang balik macam kelakar je....memang nampak sangat aku tak matang lagi tahun ni..hoho..
Aku rasa macam baru minggu lepas aku daftar masuk sekolah untuk form3...alih2 sekarang ni dah nak masuk form4 dah aku ni....cepatnya...
Perkara yang menggembirakan aku masa tahun 2010 ni banyak la jugak...antaranya..macam ayat karangan je..huhu..
dapat jumpa kawan2 lama..
dapat tambah kawan2 baru...
dapat 'gadget' baru...
dapat 1 kelas dengan kawan2 yang gila2...kawan2 yang 1 kepala....hehe...
lebih faham apa itu erti S.A.H.A.B.A.T~!
buat blog ni haa...
dapat belajar erti K.E.R.J.A.S.A.M.A~! haha..
naik pangkat dalam unit beruniform..(tak bole bla..haha)

hahaha..kalau nak listkan satu2 memang sampai esok pun tak habis..hehe...macam2 la perkara yang aku suka, terjadi dalam 2010 ni.... =)
tapi perkara duka pun aku lalui jugak....antaranya....

putus hubungan dengan sorang kawan aku tu..
kakak angkat aku pindah jauh dari sini..
ayah aku masuk hospital.. =(
kena 'seksa' kat kem naik pangkat tu..haha

ermm...& macam2 lagi...banyak la...lagi banyak daripada perkara suka..hehe....

Aku nak mintak maaf la kat korang semua...aku tau aku banyak buat salah....mintak ampun ye.. =)
korang semua aku dah maafkan....SEDANGKAN NABI MEMAAFKAN UMAT..NI PULA KITA SESAMA MANUSIA... =)
tata 2010...hee~













Assalamualaikum.....

No comments: