Sunday, December 19, 2010

Alamkk!! Kena tag lg la...haha~

Kali ni aku dapat daripada dia ni pulak>> Mr. Luqman haha..

Ye la...aku jawab la ni...baca erh...

Apakah benda penting dalam hidup korang ??
 Family, bestfriends, telefon bimbit, duit, & kekasihku>PC(sebab dgn PC ni la aku boleh bukak Fb & blog)..haha

Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri ??
Erm..rasanya novel la..baru lagi beli dalam beberape minggu lepas..hehe
 
Dimana tempat korang nak langsungkan dan tema perkahwinan nanti ??
Haa??soalan apa ni Man oii??haha...ermm..kat mana ye?taktau lah...tengok keadaan la nanti..kalau boleh buat kat rumah aje..hee~
Tema lak?? Tak fikir la..lambat lagi kowt..haha

Adakah korang sedang bercinta ??
Bercinta dengan PC ni lah..kekasih hati suciku..wakaka
 Bercinta??? 'Benci cinta' monyet adelah...haha..
Tak ada la... Single lagi maa..hehe
Lambat lg kalau nak bercinta cintun cintan ni..hehe
 
Berapa lamakah anda akan mencintai kekasih korang ??
Selama mana?? Ntah arr..mana aku tau..kan aku dah cakap aku takde pakwe...pelangkung kang..hehe...
 
Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang ??
Coiyy...aku lempang kang..haha
Penat betul lah...berapa kali nak cakap taip nak bagitau ni..AKU TAKDE KEKASIH LAAAA....ada faham?? ammaarrkkk...!!
 
Novel/buku/majalah terakhir korang beli ??
Ermm..novel terakhir tajuk dia ape erh??malas nak ingat..haha..tapi novel tu karya Kusyi Hirdan..Syok! punyer..hehe..
 
Apakah nama penuh ??
Nama penuh siapa?? Aku? haa...nama aku NURUL LAILA BINTI ABDUL FATTAH..best tak nama aku??angguk je la..haha..
Mak ayah aku cakap,nama aku ni arwah tok sedara aku yang bagi.. Dia bagi nama Laila ni sebab masa tu tengah top lagu Laila Namamu Teratas..kumpulan Search punyer lagu...
(Ada kisah rupenyer disebalik nama aku ni..) =.=''
 
Antara Mak/Ayah korang , mana yang paling mesra ??
Aku?? Emm...dua2 tak..haha...sebab kat rumah,aku suka menyendiri.. =P
Kalau mesra pun,mesra2 gitu2 je..haha
 
Adakah korang basuh sendiri ??
Basuh sendiri ape ni??haha...
Mestilah ada..pinggan makan aku mak ayah abg akak adik anak suma aku basuh sendiri..takde siapa2 tolong..haha..pastu baju,stoking,hahaha..kang aku sebut satu2 kang...hehe.. ala..faham2 sendiri la orang perempuan punyer keje apa..
 
Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi ??
Makkah....teringin sangat nk pegi dengan 1 keluarga aku ni haa..Umrah pun jadilah..
Selain tu,aku teringin nak pegi New Zealand & Seoul...waaahaha...~
 
Pilih satu , peluk atau cium ??
Peluk or cium ape ni?? adoii...macam lucah je soalannya..haha 
 
Beritahu orang yang kamu tag ??
Aku nak beritahu yang korang kena baca post ni sampai habis...hehe
bongek je..aku tak faham soalan ni sebenarnya..haha 

5 benda yang korang sayang dalam hidup 
  1. Mak ayah aku..
  2. kawan2..
  3. keluarga angkat macam akak & abang angkat aku..huhu
  4. Telefon bimbit..
  5. Bantal busuk tidur aku..muahahah..banyak dah aku lukis peta atas tu..peta rumah korang pun aku ada lukiskan..haha   
5 lagu yang korang selalu dengar ??
5 je?? Aku selalu dengar 5+5+5+5+5+5+5+5+5+ + + buah lagu...banyak tu..hehe...
Taktau la nak bagitau lagu yang mana..haaha..
 
7 blogger korang nak tag ??
Ahahaha....ni aku suka ni..aku nak tag>>
haa...cukup tujuh dah kan...ngee~!
Sekian saja..haha....tata titi tutu tuntong turtle tortiese ..hahah~~
 

 

PEACE~! >_@
 

No comments: