Saturday, December 18, 2010

Aku Dah Mula Suka Warna >>PINK<< ??!!

Dah baca kan tajuk tu?? korang terkejut tak?? tak terkejut pun?? hmmm...aku TERKEJUT tahap dinasour maximum ni!!
nak tau sebab ape?? sebab aku ni dulu tomboy paling tak suka warna pink...yurkk....huhu~
bagi aku,biarlah warna lain daripada wrna pink ni..
tapi sekarang ni....terlalu ramai orang yang ade kat sekeliling aku ni yang >>PINK LOVER<< aiyoo...termasuklah kawan2 aku,kakak angkat aku,abang angkat aku,sepupu sepapan semua larh..kira aku dah terjebak la ni..hehe
sekarang ni.....korang tau ape tak?? aku dah BOLEH terima warna PINK...cantik jugak erk...sejuk mata memandang...hahaha....
(pasal jatuh hati kat wane pink pun leh jadi topik...hehe..beron je aku ni..haha)

daa~ =)

No comments: