Saturday, October 23, 2010

My Friends..~terbaek~

Ahaa.....tgk tajuk pn msti dah tau aku nk citer pasal ape kan.......hehe...bukan ape....aku xtau nk wat ape...smbil2 aku citer,aku leh promot diorg ni..kan3...hehe
KAWAN BAIK AKU YG PERTAMA....
haa.....ni dia...nme dia ni NURSHAFINA BT AHMAD SOFIAN..umur sebaya aku..status:TAKEN..hee~cun x?? msti arr kan..hehe..
aku kwn dgn dia ni lme dah..sejak dari umur 5 taun lg..bkn taun 5 ye tp 5 taun....lme kan...haha...tdika sme2,skola rndah sme2 skola mnengah pn sme...kelas pn sme..dua kali je kami trpisah kls...mse darjah 1 n form 3 ni haa...form 3 ni dia kls 1st aku kls 2nd..ohhoo...bese arr..aku ni mmg bnyk main..hehe...
dia ni kira kwn baik aku yg paling lme la....dari kecik lg...dah besarrr dah kau skrg ni yerk fyna...hahax..
dia ni anak sulung drpd 3 beradik...ramai peminat ouh...bese arr..mke lawa..x mcm aku ni...hoho....dah..tu je aku nk citer psl dy...hehe..

KAWAN BAIK AKU YANG KEDUA....

ehhee....bdk ni nme dia NAJIHAH BT ABDUL KAHAR..umur dia ni pn sebaya aku..status:TAKEN..hehex.. haa..cute x??haha..aku bru ltak gmbr yg ni...blum lg ltak gmbr dia yg btul2 'ummphh' tu..hehe..
aku knai dia ni mse taun 4...kat tusyen..mse tu kwn bese2 je....taun ni aku mle rapat dgn dia...dia ni baik je....tp kdg2 kerek gak..mcm aku..hehe....dia ni ank sulung jugak...tp drpd 5 org adek badek...kak long la ni..haha....dia ni pn rmai pminat....hehe...aku je x rmai pminat...ngeee~ cukup la tu..haha



adoiihhh...ngantuk la plak...x smpat nk citer psl kwn rapat aku yg lain...huhu..xpe la..ni kat bwh ni aku lampirkan skali gmbar2 kwn2 yg x smpat aku nk citer n gmbr yg aku edit ske2...ohhoo..

MEREKA ANTARA YANG TERBAIK....
Haikal..kelakar,baik n setia oo...taken..'I'..hehe..

puteri n afiqah...comel...baik n best..haha

ahhahaha...ni senior tua setaun..haha..dlm gmbr ni ade Jund,Fauzan,Azam,Nafi n Luqman..blakang tu Nazmi..kakaka..diorg giler2..


Fauzan n Haikal...sje edit..hahaha..nga xde keje mse tu..huhu..

aku rse ni je la gmbar kwn2 yg aku ade...huhu....ade kwn aku yg aku x jmpe gmbr diorg n ade gak gmbr diorg yg aku x brani nk letak..hehe..(pssttt....sume gmbr ni aku curi dlm fb n ms korg...hahaha....sorry la ek kalo x ske..udoh terletak.. XP..)

No comments: